Zásady pro vrácení zboží a peněz
Chcete-li zahájit vrácení, můžete nás kontaktovat na adrese info@pavelkortan.cz.
V případě jakéhokoli dotazu ohledně vrácení nás můžete kdykoli kontaktovat na adrese info@pavelkortan.cz.
Poškození a problémy
Po obdržení objednávky ji prosím zkontrolujte a v případě, že je zboží vadné, poškozené nebo jste obdrželi špatné zboží, nás neprodleně kontaktujte, abychom mohli problém posoudit a napravit.
Výjimky / zboží, které nelze vrátit
Některé druhy zboží nelze vrátit, například zboží podléhající rychlé zkáze (jako jsou potraviny, květiny nebo rostliny), výrobky na zakázku (jako jsou speciální objednávky nebo personalizované výrobky) a zboží osobní péče (jako jsou kosmetické výrobky). Nepřijímáme také vrácení nebezpečných materiálů, hořlavých kapalin nebo plynů. Pokud máte dotazy nebo obavy ohledně konkrétního zboží, kontaktujte nás.
Bohužel nemůžeme přijímat vrácení výprodejového zboží nebo dárkových karet.
Výměna zboží
Nejrychlejší způsob, jak si zajistit, že dostanete to, co chcete, je vrátit zboží, které máte, a po přijetí vrácení provést samostatný nákup nového zboží.
Evropská unie 14denní lhůta na rozmyšlenou
Bez ohledu na výše uvedené, pokud je zboží zasíláno do Evropské unie, máte právo zrušit nebo vrátit objednávku do 14 dnů, a to z jakéhokoli důvodu a bez udání důvodu. Jak je uvedeno výše, vaše zboží musí být ve stejném stavu, v jakém jste jej obdrželi, nenošené nebo nepoužité, s visačkami a v původním obalu. Budete také potřebovat účtenku nebo doklad o nákupu.
Vrácení peněz
Po obdržení a kontrole vráceného zboží vás budeme informovat a sdělíme vám, zda bylo vrácení peněz schváleno, či nikoli. V případě schválení vám budou peníze automaticky vráceny na váš původní způsob platby do 10 pracovních dnů. Nezapomeňte prosím, že zpracování a zaúčtování vrácené částky může trvat i vaší bance nebo společnosti vydávající kreditní karty.
Pokud od schválení vrácení peněz uplynulo více než 15 pracovních dnů, kontaktujte nás prosím na adrese info@pavelkortan.cz.
V případě jakéhokoli dotazu ohledně vrácení nás můžete kdykoli kontaktovat na adrese info@pavelkortan.cz.
Poškození a problémy
Po obdržení objednávky ji prosím zkontrolujte a v případě, že je zboží vadné, poškozené nebo jste obdrželi špatné zboží, nás neprodleně kontaktujte, abychom mohli problém posoudit a napravit.
Výjimky / zboží, které nelze vrátit
Některé druhy zboží nelze vrátit, například zboží podléhající rychlé zkáze (jako jsou potraviny, květiny nebo rostliny), výrobky na zakázku (jako jsou speciální objednávky nebo personalizované výrobky) a zboží osobní péče (jako jsou kosmetické výrobky). Nepřijímáme také vrácení nebezpečných materiálů, hořlavých kapalin nebo plynů. Pokud máte dotazy nebo obavy ohledně konkrétního zboží, kontaktujte nás.
Bohužel nemůžeme přijímat vrácení výprodejového zboží nebo dárkových karet.
Výměna zboží
Nejrychlejší způsob, jak si zajistit, že dostanete to, co chcete, je vrátit zboží, které máte, a po přijetí vrácení provést samostatný nákup nového zboží.
Evropská unie 14denní lhůta na rozmyšlenou
Bez ohledu na výše uvedené, pokud je zboží zasíláno do Evropské unie, máte právo zrušit nebo vrátit objednávku do 14 dnů, a to z jakéhokoli důvodu a bez udání důvodu. Jak je uvedeno výše, vaše zboží musí být ve stejném stavu, v jakém jste jej obdrželi, nenošené nebo nepoužité, s visačkami a v původním obalu. Budete také potřebovat účtenku nebo doklad o nákupu.
Vrácení peněz
Po obdržení a kontrole vráceného zboží vás budeme informovat a sdělíme vám, zda bylo vrácení peněz schváleno, či nikoli. V případě schválení vám budou peníze automaticky vráceny na váš původní způsob platby do 10 pracovních dnů. Nezapomeňte prosím, že zpracování a zaúčtování vrácené částky může trvat i vaší bance nebo společnosti vydávající kreditní karty.
Pokud od schválení vrácení peněz uplynulo více než 15 pracovních dnů, kontaktujte nás prosím na adrese info@pavelkortan.cz.